Login
Register
Reportaže

Izložba Rikarda Rovana Savellia

Jučer sam bio na otvaranju izložbe Rikarda Rovana Savellia o njegovim umjetničkim djelima od papira. Stvarno jedinstveni radovi od tanjura do košara, torbi, itd Izložba je smještena u galeriji Erste banke F. Supila 6, na vrhu Stuba Crvenog križa (uz Bonaviju) otvorena do 22. prosinca 2017. godine svaki radni dan od 8.30 - 16.30 sati.

Bivši aerodrom Željava 3.9.2017

Dana 3.9.2017 sa Udrugom 051 bio sam na Vojnom aerodrom Željava, najvećem podzemnom aerodromu i nekadašnja baza Jugoslavenske narodne armije, na granici Bosne i Hercegovine i Hrvatske, u blizini Bihaća, poznatiji kao Bihaćki aerodrom. U punoj funkciji je korišten od 1968. do 1992. godine kad je uništen aktiviranjem minsko-eksplozivnih sredstava prilikom povlačenja JNA.

Ulazimo u mjesto Željava

Read More Comment (0) Hits: 1343

Galeb, brod koji propada

Brod Galeb, Titov brod je već godinama u Rijeci. Prvo u Viktor Lencu a sada već godinama u samom centru grada. Vidimo ga iz daleka, preko ograde, no kako on izgleda iz bliza. Kako je stanje na njemu i kakvi su pogledi s njega. U planu je totalno renoviranje za EPK 2020. Evo kako je bilo u posjeti organiziranoj od Udruge 051.

Posjeta samostanu i crkvi sv. Jeronima u Rijeci, 20.5.2016

Dana 20.5.2016 imao sam prilke posjetiti samostan i crkvu sv. Jeronima u Rijeci.
Najvažniji augustinski spomenik u Hrvatskoj, čija povijest seže u 14. stoljeće. Samostan i crkvu dao je graditi Hugon II. Devinski. Crkva sv. Jerolima dovršena je u doba Walseeaca 1408. godine, a tijekom stoljeća više je puta obnavljana. Nakon što su Mlečani 1509. zauzeli Rijeku opljačkali su crkvenu imovinu i zapalili samostan. Redovnici su se vratili 1514. godine, a u doba priora Ivana Primožića obnovljeni su 1543. crkva i samostanske zgrade. Uslijed potresa 1750. godine crkva je znatno stradala nakon čega je 1768. barokizirana i produžena dobivši uglavnom današnji izgled.

Pohod na Bašku i Corinthiu 17.04.2016.

Dana 17.4.2016 Udruga 051 je krenula na jedan zahtjevni planinarski izlet oko Baške.
Put nas je vodio od ulaska u naturalistički kamp Bunculuka, kroz slikopisan kanjon Vrženice pa penje do Rebice gdje je krasan vidikovac. Od Rebice smo se poslje stazom u serpentinama spustili do Vele i Male Luke. Posjetili Corinthiju i vratili se natrag preko Lubinina.
No krenimo redom. Okupili smo se kod ulaska u naturalistički kamp Bunculuka

Maškare Rijeka 2016

Photogallery maškarane povorke u Rijeci 7.2.2016.

Read More Comment (0) Hits: 1076

Tramuntana, Cres, zadnji dio

Nakon
Tramuntana, Cres, prvi dio
Tramuntana, Cres, drugi dio

Idemo dalje u smjeru Beloga. Putem naziremo Crikvenicu i otok Krk.

Nastavljamo put po Tramuntani.
Nakon Filozića
Tramuntana, Cres, prvi dio

idemo dalje prema sjeveru i eto nas u Niska.

U nedjelju 17.1.2016 bio sam na otoku Cresu. U organizaciji Udruge 051 bio je izlet po napuštenim selima Tramuntane. Radi se o području otoka Cresa okrenuto prema sjeveru tj prema Kvarneru i otoku Krku i izloženo je sjevernom vjetru - tramontani.
Dan bio kao naručen. Brestova okupana suncem.

Grad koji to više nije, Raša 19.7.2015

Svi smo puno puta prošli od Rijeke do Pule i natrag preko Raše. Samo prošli i nismo ništa vidli od ovog grada.
E pa bilo bi red i uči i temeljito pregledati.  Evo kako je bilo 19.7.2015 u razgledu sa Udrugom 051 i odličnim vodićem Mladen Bajramović iz udruge "Istarski ugljenokopi Raša"

Prvo svi vide veliki trg sa crkvom Svete Barbare i nezaobilazni simboli grada.

Read More Comment (0) Hits: 1691

Premužićeva staza 21.7.2015

Dana 21.7.2015 uputio sam se na planinarenje po Premužićevoj stazi. I to od početka do doma na Alanu
Sama staza se nalazi u Nacionalnom parku Sjeverni Velebit. Nakon Senja uputili smo se uzbrdo do jednog od ulaska u park, tj do Babić Siča

My articles

Scrivendo della storia di un determinato sport ci si imbatte sempre nella stessa domanda: ma quando è nata questa disciplina? Chi sono stati i primi a praticarla? Quali sono state le sue origini...

Sport

Thumbnail Održan 16. riječki polumaraton na relaciji Korzo - Kantrida - Korzo te maraton Korzo - Opatija - Korzo.
More inSport

Putopisi

Thumbnail Jučer sam bio na otvaranju izložbe Rikarda Rovana Savellia o njegovim umjetničkim djelima od papira. Stvarno jedinstveni radovi od tanjura do košara, torbi, itd Izložba je smještena u galeriji Erste banke...